سفر مدیر کل امور مجلس و استان های سازمان اداری و استخدامی کشور به شهرستان باروق

حمد ابویی مدیر کل امور مجلس و استان‌های سازمان امور استخدامب به همراه علی خلیلی؛ مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش های وزارت کشور، و جعفر ذوالفقاری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و سایر مدیران و روسا در سفر به شهرستان به باروق مورد استقبال مهندس حسینی فرماندار این شهرستان قرار گرفتند.

این سفر که به در خواست فرماندار باروق و با برنامه ریزی و رایزنی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری انجام گرفته بود ضمن بازدید از روند پروژه احداث مجتمع اداری شهرستان باروق، در جلسه ای که در فرمانداری باروق برگزار شد به بررسی مسائل و مشکلات اداری و استخدامی در این شهرستان تازه تاسیس پرداختند.

🔹در این جلسه ابتدا مهندس حسینی ضمن خوش آمد گویی و معرفی اجمالی شهرستان باروق ریز به ریز مسائل و مشکلات اداری و استخدامی دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله مشکلات استقرار و چارت سازمانی ادارت، اولویت قرار دادن نیروهای بومی در آزمون استخدامی، مشکلات ساختمان فرمانداری و بخشداری های تابعه و سایر دستگاه های اجرایی و مشکل کمبود نیرو انسانی در این مجموعه ها، اختصاص بودجه جداگانه برای احداث مجتمع اداری و تفکیک اعتبار آن از اعتبارات استانی، و تمام مسائل و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را به مدیران ارشد شرح داده و  مطالبه کردند

عد از بازدید از سه شهرستان تازه تاسیس باروق، چهاربرج و میرآباد جلسه ی جمع بندی  با حضور سردار عیسی زاده نماینده مردم شریف شهرستان های میاندوآب، باروق و چهاربرج، مدیران ارشد وزارت کشور، سازمان اداری استخدامی و سازمان مدیریت برنامه و بودجه،فرمانداران شهرستان های باروق، چهاربرج و میرآباد جهت اتخاذ تصمیمات لازم در فرمانداری شهرستان چهاربرج برگزار شد.

🔹در ادامه سردار عیسی زاده ضمن خوش آمدگویی به جمع حاضر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ هدف از انتزاع شهرستان های چهاربرج و باروق را برای جمع حاضر تشریح نمود و در ادامه بیان داشت؛ زیبنده مردمان شهرستان های چهاربرج و باروق نیست که با گذشت دو سال، هنوز بعضی از ادارات بصورت نمایندگی و یا بصورت تک مسئولی اداره می¬شوند امید است با عنایت سازمان امور اداری و استخدامی بتوان نیروی انسانی مورد نیاز این ادارات را از طریق آزمون استخدامی جذب،  و خدمات شایسته ای به مردمان این خطه ارائه داد.

🔹در پایان نحوه ی استقرار ادارات در مجتمع های اداری نیز مورد بررسی قرار گرفت و حاضرین به بیان دیدگاه های خود در این رابطه پرداختنئد.